שרותים שוטפים

שרותים שוטפים עם חברת LAC

שרותים שוטפים

שרותים שוטפים עם חברת LAC

שרותים שוטפים עם חברת LAC

שרותים שוטפים עם חברת LAC

שרותים שוטפים

אומרים שעם האוכל בא התיאבון, אנו מאמינים כי ניהול נכון של מערך המזון, מביא עמו תיאבון גדול הרבה יותר.
ייעוץ קולינרי של חברת לאק ברמה הגבוהה ביותר ביחד עם בדיקות יומיות, ביקורות תקופתיות וניהול נכון של הספקים ועובדי הקבלן, הן ערובה להצלחה ולשקט הנפשי שלך.


כתובת אחת לכל מערך ההסעדה
שלב התפעול השוטף של מערך ההסעדה דורש שיתוף פעולה מושלם בין גורמים רבים, כך שבסופו של תהליך, יקבל הסועד
את המנה האיכותית, המזינה והטעימה ביותר לצלחת. ניהול מערך ההסעדה השלם דורש מיומנות נרכשת וניסיון מצטבר, על
מנת שהכל יתנהל כמכונה משומנת היטב. חברת LAC מציעה שירותי ניהול מגוונים ומקצועיים, כך שתוכל ליהנות משקט
נפשי וביטחון מלא, היות ואנשי המקצוע של LAC מבטיחים זאת עבורך.

פיקוח ובקרה במערכות מזון
על מנת להגיע לרמת בטיחות מזון מקסימלית אנו עוקבים מקרוב אחר התנהלותו של מפעיל מערך ההסעדה בארגון, באמצעות ביקורת שוטפת ובדיקות מקיפות, כגון:
פיקוח תברואתי- הגיינה וסניטציה בתהליך הייצור וההגשה.
בקרת תהליכים ע"פ עקרונות .HACPP
בקרת איכות מזון- טריות, טעם, ריח, מראה ואסטטיות.
בדיקת תאימות חוזית- השירות והמזון המוגש בפועל אל מול המפורט בחוזה העבודה של מפעיל מערך ההסעדה.
ביקורות לקוח סמוי- קבלת אינדיקציה מלאה לאיכות השירות ואיתור גנבות, אם ישנן.
ביקורת מקורות הרכש- מעקב לרכש מספקים מאושרים בעלי רשיונות כנדרש.
ביקורות תשתית- בדיקת תשתית מערך ההסעדה, התאמתה ובדיקת תקינותה כמתחייב על-פי חוק.
ביקורת תחזוקת ציוד- בדיקת איכות תחזוקת הציוד על ידי מפעיל מערך ההסעדה לשלמות ותקינות.
מעקב אחר תיקון ליקויים נדרשים.
בדיקות מעבדה תקופתיות- נטילת דגימות מזון, משטחי עבודה ומשטחי ידיים על-מנת לוודא רמה בקטריאלית תקינה
בכלל מערך המזון.

ניהול מערך ה- Outsourcing של כל תחום ההסעדה
עם מערך הניהול של חברת LAC , נדאג כי כל ספק וכל מפעיל מערך הסעדה יעניק לך את השירות הטוב ביותר, ישפר את
איכות החיים של הסועדים ועם זאת יחסוך לך זמן ניהול יקר:
ייעוץ בתפעול מערכי מזון-שיטות הסעדה, פתרונות יצירתיים במערך הייצור והשרות, פתרונות ל"צוואר בקבוק".
מיקוד בבריאות הסועד- הטמעת קונספט בריאות במערך המזון.
ייעוץ כלכלי- הגדרת תקציב לתפעול מערך המזון ובניית הצעה אופטימלית בתקציב זה.
מעקב וביצוע תוכניות שיפורים מול קבלן ההסעדה-קיום ישיבות עבודה שוטפות מול מפעיל מערך ההסעדה, על מנת
לוודא שיפור מתמיד באיכות המזון והשירות.
תפריטים- שיפור התפריט והצגת מנות חדשות )בשיתוף דיאטנית(.
עיצוב ופרזנטציה- ייעוץ בעיצוב ונראות מערך המזון על מנת לשפר את חווית ההסעדה של הסועדים.
זרימה נכונה במערך המזון- התאמת כמויות המזון בפסי החלוקה לקצב זרימת הסועדים.
פינות קפה- ייעוץ בניהול מטבחונים ופינות קפה כולל בדיקות עלויות ואלטרנטיבות.
יחסי ציבור- מתן שירות יחסי ציבור ותקשור מקצועי למערך ההסעדה בארגון, פנים ארגוני וחיצוני.

Midsourcing
שיטת ה-“ Midsourcing”)בעברית-מיקור חלקי( בניהול מערכי מזון, נפוצה מאוד באירופה ובארה"ב. השיטה מאחדת את
שאיפת הארגון למקסום החיסכון והיעילות לצד ניהול איכותי, מקצועי חיצוני של מערך המזון. חברת LAC משמשת כחברת
ניהול המנהלת ומפקחת על כלל מערך המזון בארגון:
• עובדי מערך המזון הינם עובדי הארגון המודרכים באופן שוטף ע"י חברת .LAC
• תקציב המזון וההוצאות השונות נקבע מראש ומפוקח ע"י חברת .LAC
התוצאה: חסכון משמעותי לארגון- חסכון חלקי בהוצאה על המע"מ המשולם לקבלן )ואינו מוכר במס(, והשארת הנתח
העיקרי של רווחיות קבלן ההסעדה בידי הארגון במקביל לקבלת ניהול איכותי חיצוני.

הדרכות מקצועיות:
אנשי המקצוע של חברת LAC מעבירים הדרכות איכותיות ומעשירות לטבחים, מנהלי חדרי אוכל ומסעדות. נושאי ההדרכות:
הבטחת איכות, גסטרונומיה ובישול, יזמות ושיווק, ניהול ומזון בריא. מטרת ההדרכות היא מתן מענה הולם לציפיות הסועד
מחד וציפיות הארגון

כל הזכויות שמורות © ל-חברת LAC בע"מ